سوکوویا

بهترین کرم پودر ایرانی و خارجی 1403

The best Iranian and foreign powder cream
5 دقیقه برای مطالعه
0 دیدگاه
بهترین کرم پودر ایرانی و خارجی
بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودرها صنعت زیبایی را به طور کلی دگرگون کرده اند و از این رو شاهد تغییرات چشمگیری در آرایش بانوان هستیم. کرم پودرها با ایجاد سطحی صاف و درخشان برروی پوست ها، معجزه کرده و می توانند پوستی بسیار زیبا و صاف را تقدیم حضورتان کنند.

این محصولات اغلب چند منظوره بوده و به عنوان نمونه ایده آل تری از کرم پودرهای سنتی تولید می شوند. اغلب کرم پودرها قدرت پوشانندگی بالایی دارند و با فرمولاسیون خاصی که دارند می توانند از مشکلات پوستی جلوگیری کرده و پوستی بسیار شفاف و صاف را به شما هدیه دهند، در ادامه همراه سوکوویا باشید تا به بهترین کرم پودر ایرانی و خارجی بپردازیم.

بهترین کرم پودرها

یکی از مهم ترین کارها برای داشتن آرایش خوب و پوستی عالی، انتخاب درست و اصولی لوازم آرایشی هست که بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که انتخاب نادرست لوازم آرایشی از جمله کرم پودر، می تواند ظاهر شما را به طور کلی تغییر دهد.

از این رو انتخاب کرم پودر درست و برند معتبر یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای شود. سوکوویا همواره سعی داشته تا بهترین کرم پودرهای ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا کاربران عزیز همواره از سلامت و استاندارد این محصولات اطمینان حاصل نمایند.

کرم پودرهای ایرانی و خارجی بسیار خوبی در بازار موجود هستند و بستهبه نیاز و نوع پوستتان و همچنین سلیقه تان می توانید از میان برندهای مختلف داخلی و خارجی انتخاب و ثبت سفارشتان را به راحتی انجام دهید و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است برندهای ایرانی بسیار خوب و معتبری در بازار موجود هستند که کیفیت بسیار بالایی نیز دارند که می توان به برند شون، برند مای و سینره و کالیستا و غیره اشاره کرد.

بهترین کرم پودر ایرانی و خارجی

قیمت کرم پودر ایرانی

کرم پودر ایرانی یکی از محصولات معروف در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کشورمان است. این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد خود را به عنوان گزینه ای موثر و مقرون به صرفه برای آرایش و پوشش پوست معرفی می کند.

اما همانطور که در هر بازاری اتفاق می افتد، قیمت کرم پودر ایرانی به قدری متغیر است که بسته به عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت و شرایط بازار می تواند تغییر کند. با توجه به این نکات، قیمت کرم پودر ایرانی معمولا در فروشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد.

قیمت بهترین کرم پودر خارجی

کرم پودر خارجی یکی از معروف ترین لوازم آرایشی در بازار جهانی است که به عنوان گزینه ای با کیفیت و همه کاره برای پوشش و آرایش پوست خانم ها و آقایان استفاده می شود.

این کرم پودر اغلب توسط برندهای معروف و شناخته شده لوازم آرایشی و بهداشتی ساخته می شود و برای کسانی که به دنبال پوشش طبیعی نرم و بهترین کیفیت هستند، انتخابی محبوب است. قیمت کرم پودر خارجی به طور کلی متغیر بوده و به عواملی مانند برند، کیفیت، حجم محصول و شرایط بازار بستگی دارد.

بهترین کرم پودر های ایرانی

برندهای مختلفی وجود دارند که کرم پودر تولید می کنند و تمامی این برندها همواره سعی داشته اند تا انواع پوست و سلیقه را در نظر بگیرند و با توجه به این موارد محصولات خود را تولید کنند. برندهای ایرانی زیاد و باکیفیتی نظیر برند شون، برند مای، برند کالیستا، برند سینره و غیر وجود دارد که در ادامه به تمامی این برندها پرداخته ایم:

بهترین کرم پودر ایرانی

کرم پودر شون

شون یک برند معروف ایرانی است که کرم پودرهای آرایشی با مواد گیاهی تولید می کند. امروزه کرم پودرهای شون به نام مات یا مت اسموتینگ و دیلی دیفنس تولید می‌شوند.

کرم‌ پودرهای مات اسموتینگ پوشانندگی بالا و ظاهری مات و یکدست دارند و دارای شش رنگ متفاوت هستند که بیشتر مخصوص افرادی است که پوست چربی دارند. کرم‌ پودر دیلی دیفنس، ضدآب، ضد چروک و با ماندگاری بالا است که این محصول دارای سه تناژ رنگ متفاوت است و برای انواع پوست‌ ها مناسب می باشد.

کرم پودر مای

کرم پودر مای یکی دیگر از محصولات ایرانی بوده که با بهترین مواد ساخته شده و پوشانندگی خوبی دارد. بافت محصولات این برند نرم و سبک بوده و به راحتی روی پوست پخش می شود. ا

ین کرم پودر بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست می نشیند و عیوب صورت را کاملا می پوشاند و پوست را صاف و کاملا یکدست می کند، بنابراین برای استفاده روزانه بسیاری مناسب است.

کرم پودرهای تیپی مای در 5 رنگ مختلف تولید می شوند و با تمام رنگ پوست ها سازگاری دارد. در ترکیب این محصولات از فیلترهای ضد آفتاب استفاده شده است و این کرم پودرها اغلب دارای SPF8 می باشند، بنابراین می توانید از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید.

 کرم پودر کالیستا

یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای ایرانی، کرم پودرهای کالیستا است که در دو مدل کامفورت و لانگ لستینگ و مات تولید می شوند. کرم پودر کالیستا کامفورت بافت بسیار سبکی دارد و به خوبی روی سطح پوست پخش می شود.

این محصول برای انواع پوست حتی پوست های مختلط و چرب مناسب است و در شش طیف رنگی جذاب عرضه می شود. همچنین کرم های لانگ لستینگ و مات ماندگاری و پوشانندگی بسیار بالایی دارند و ظاهری بی عیب و نقص به پوست می دهند. این کرم پودر نیز در شش رنگ مختلف تولید می شود و فقط برای افرادی با پوست های چرب یا مختلط مناسب است.

کرم پودر سینره

کرم پودرهای ضد چروک سینره یکی از پرفروش ترین محصولات ایرانی است که هم کرم پودر و هم ضد چروک است. این محصول دارای پایه سیلیکونی بوده و برای انواع پوست از جمله پوست های چرب مناسب است. کرم پودر سینره دارای بافتی بسیار سبک و نرم، پوشانندگی بسیار بالا، پوشش دهی یکنواخت و جلوه رنگی بسیار زیبا می باشد. همچنین ترکیبات ضد چروک این محصول از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

بهترین کرم پودرهای خارجی

برندهای خارجی بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه تولید کرم پودرهای باکیفیت در حال فعالیت هستند که می توان به برند گابرینی، برند لورال، برند مک، برند نارس و برند لانکوم و غیره اشاره کرد. در ادامه به این برندها خواهیم پرداخت:

بهترین کرم پودر گابرینی

لایه برداری و صاف کردن پوست یکی از مهمترین و ضروری ترین گام های اولیه برای شروع یک آرایش بی نقص است. اگرچه پوست صورت عاری از جوش و بی نظمی است.

اما ممکن است برخی از قسمت ها به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا جوش های سرسیاه تیره تر از قسمت های دیگر به نظر برسند، بنابراین صاف کردن پوست در زیبایی صورت اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از انواع پوشش های پوستی مانند کرم پودر در بین خانم ها رایج است اما انتخاب نوع مناسب با نوع پوست و رنگ نزدیک به آن بسیار مهم است.

 

در بین پایه های آرایش، کرم پودرهای روغنی برای افراد با پوست های معمولی تا خشک مناسب است و با بافت مایع خود به راحتی در پوست های خشک استفاده و جذب می شود. اما افرادی که پوست چرب دارند باید از کرم پودر مات و بدون چربی استفاده کنند تا درخشندگی اضافی روی پوست ایجاد نشود.

کرم پودر تولید شرکت ترکیه گابرینی با نام Derma؛ مناسب انواع پوست به خصوص پوست های چرب و مختلط است و با فرمولاسیون بدون چربی خود از چرب و براق شدن پوست جلوگیری می کند، کرم پودرهای این شرکت با بافت نرم و سبک خود ظاهری طبیعی و مات به پوست می بخشند.

کرم پودر درما گابرینی نه تنها پوست را خشک نمی کند بلکه آن را مرطوب و تازه نگه می دارد. این کرم پودر دارای SPF 15 بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند. کرم پودر درما گابرینی مناسب استفاده روزانه و ماندگاری 24 ساعته می باشد.

کرم پودر لورال

L’Oreal که در سال 1909 توسط یوجین شولر در فرانسه تأسیس شد، کار خود را با ارائه رنگ های تخصصی مو آغاز کرد. بیش از 110 سال است که لورآل تلاش کرده تا زیبایی را به افراد پیشرو در این صنعت هدیه دهد و با کیفیت، اثربخشی، ایمنی و مسئولیت پذیری محصولات خود به این هدف دست یافته است. لورآل به خوبی می داند که زیبایی فقط ظاهر نیست و برای ایجاد و حفظ زیبایی در جهان، به تنوع افراد احترام می گذارد و محصولات مختلفی را تولید می کند.

کرم پودر مک

کرم پودر برند مک یکی دیگر از محبوب ترین و پرفروش ترین کرم پودرها می باشند که در ایران نیز طرفداران مخصوص به خودشان را نیز دارند. کرم پودرهای این برند در بیش از 30 رنگ و سایه های متنوع موجود هستند.

همچنین برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب هستند. محصولات این برند بر پایه آب، غیر چرب و غیر آکنه می باشد و از جمله ویژگی های مثبت این کرم پودرها می توان به پوشش کامل 24 ساعته، بافت نرم و سبک، پخش یکنواخت روی پوست و ظاهری مات اشاره کرد.

کرم پودر نارس

یکی دیگر از برندهای تولید کننده بهترین کرم پودر خارجی، برند نارس است که یک برند امریکایی می باشد و طرفداران مخصوص به خود را دارد. محصولات این برند با انواع پوست سازگاری دارند و پس از استفاده برروی پوست احساس سنگینی، خشکی و یا چسبندگی نخواهید کرد.

لازم به ذکر است باتوجه به فرمولاسیونی که ای کرم پودرها دارند، حتی با اسفاده برروی پوست چرب نیز امکان سنگینی نخواهید کرد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و ماندگاری آن نیز بسیار خوب است.

بهترین کرم پودر لانکوم

بهترین کرم پودر های لانکوم یکی دیگر از محبو ترین محصولاتی هستند که بسیاری از خانم ها از آن استفاده می کنند. برند لانکوم یک برند فرانسوی است که کرم پودرهای آن بسیار سبک بوده و ظاهری طبیعی و مات را ب شما هدیه می دهد. کرم پودرهای این برند دارای ماندگاری 24 ساعته هستند و به هیچ عنوان اکسید و یا پاک نمی شوند. همچنین محصولات این برند فاقد چربی بوده و برای انواع پوست نیز مناسب می باشند.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

admin
03 فروردین 1403
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare